Missnöjdare kan man inte vara ! :D

Red Indianen idag, gick åt helvete !!!!!!
Asså fy, vet inte var jag ska börja riktigt.. Framridningen var han rätt fin så jag trodde att jag kanske skulle få en ganska bra ridlektion på honom ändå :D
Men sen när vi började hoppa så for ALLT ! Han drog och hoppade inte alls när jag ville att han skulle hoppa etc.. Han drog och hoppade 2 mil framför hindret, han tog en linje m 2 språng med 1 språng, och jag kände mig hjälplös :(
Nej fyfan, jag kan inte rida honom, VERKLIGEN INTE ! Han har tur som iaf är söt ;)

Uschusch, här har ni iaf en bild på denna söta häst :)

Lite smått söt bild jag fotade med min 1000D, lite suddig och oredigerad bara xD

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0