Ohållbar is bland annat :)

Måndag idag, en heel jobbig ny vecka framför mig.. :(

Kom lite sent imorse, senså kom jag dit då, hade HK, vi lagade Pizza ! :D Den vart faktiskt good :) 
Extra Engelska och sen jompastik ! :)

Vi hade typ 1 timme teori om is på hav, sen gick vi till nabben och tillbaka, onödigt nog xd
Jag och Hanna provade om Isen var tjock nog att gå på, vilket den faktiskt var ! Jag stampade med foten på vissa ställen, och det var nog bottenis på vissa ställen faktiskt :)
Så vi gick ut lite längre, jag tänkte att det var typ runt 20-30cm djup där vi stod men nej, det var runt 80cm..
Så ja, Mina fötter for nog ner, men jag och mina suupersnabba reflexer så flög jag tillbaka upp där det var stabilt att stå :P HAHAHHA och sen bara PLOPP så for Hannas ena ben ner O.o hon hade stått där sådär överlänge och så bah tjoff så for hon hon genom isen, så jävla fult xD
Sen var det bara att promenera hem tillbaka till skolan ;)

Nu sitter jag här och installerade just nån gaysak som tydligen ska träna upp mitt arbetsminne O.o så ingen mer bloggning nu på ett tag xd

Ha en bra dag :)


HHAHAH oj xD

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0