oooooooooooooooooooooooj..

Jag bloggade för 4 dagar sen !!!!!!!! :O Fy på mig :P
Vågar inte kolla statistiken nu iaf..

Men iaf, jobbat måndag tills nu xd I måndags var det inventering på Kantarellen, och från tisdags tills nu har jag jobbat på Pectus.
I måndags jobbade jag från 13-21 vaknade halv 12 = hade inte tid att blogga, var för trött på kvällen..
I tisdags jobbade jag från 8-16, red på kvällen = slut när jag kom hem !
I går jobba från 8-14, hem byta om fort som fan och sen iväg till stallet, kom hem kvart i 10.. Sova dirr !
Idag så jobbade jag från 8-13.30 kanske :) Skönt att sluta tidigt :D

Nu har jag iaf tid att blogga lite, men jag har ju skrivit ett inlägg nu så det får bli TVD och redigera bilder :D

Ha en bra torsdags eftermiddag ! :DD

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0