Sommar nu eller ?

Det var den vintern, eller ? O.o
Snön har iaf fart bort nu, regnade bort inatt !

Onsdagar är rätt chill i skolan ;D Historia som jag sov bort, nej men jag blev lite sen :P Svenska, vi var i datasalen hela lektionen, slöjd 2 timmar ! Vi började med tröslöjd, jag ska bygga en låda för mina nagellack :D Sen var det bara biologi sista timmen, fortsatte på vårt projekt om östersjön :)

Nu ska jag redigera lite bilder en snabbis :)
Sen stallet och hoppa Indianen ._.

Såhär kommer insidan på min nagellackslåda se ut :) Det är då depend nagellacken som kommer va i facken, dom andra får va nån annanstans xd


Ganska smart va ?
Freddan's idé ;D

Ha en bra onsdag ! :D

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0