01.07-2012 sent på natten

Har inte bloggat på en vecka O.o Har vart ute,ute och åter ute eller så har jag sovit bort halva dagarna.. Förlåt för det !

Köpte en ny mobil för nån dag sen :) Samsung Galaxy S2 fick det bli denna gång ! Tänkte köpa en HTC igen, men den verkade jobbig xD

Imorgon är det ridläger :D Fan va awesome !
Baståsen, here I come ! :)
Kommer sakna min katt fett mke xD

Åh fysatan vilket onödigt inlägg egentligen...
Asså visste ni att varje gång det är mörkt i mitt rum och jag sitter och kollar på film i mitt rum känns det som jag sitter i mitt fd rum på Lögargränd.. Mindfuck ?! Jag har gått in i garderoben vettefan hur många gånger då jag skulle gått ut genom dörren nu i lägenheten.. Fett jobbigt ! D:

Men jag måste sova nu, ska upp halv 6 ^.^

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0