Baståsen 2012 <3

Kom hem från ridlägret idag, jag har haft helt grymt jäkla kul alltså ! 
Hade Robin i år igen, han hade inte ändrat så mycket, seg, aggressiv och söt :D 
Orkar inte berätta så mycket men jag kan säga att jag verkligen älskade gänget vi va i år, helskön grupp :D 

Var superkul att träffa dom som var på lägret förra året som Åbo(Emma), Elin, Julia, Tove, Tove, Amanda & Tinnie , hoppas jag inte glömde någon nu xD
För den som int(e) fattar vf jag kallar Emma för Åbo så är det för att hon kallas mumin då och då, och mumin kommer från Åbo och hon gav mig namet Åland så jag tyckte att det vart rättvisast så x] Eller vad säger du Åbo ? ;D

Jag ska ladda upp några bilder då jag orkar tror jag ! Ska sova nu ivf, ska upp och kolla på Nona o.co. konfirmation imorgon :)
Shoppade massa kläder idag också om ni vill veta ;D

Men nu sova, Godnatt !

//Åland

Comments
Posted by: Jennifer

Haha, go go Åland! x) <3 :* puss

2012-07-08 @ 01:08:21
URL: http://ponnybrudarnaaa.bloggplatsen.se
Posted by: emma

hahahha, åland har ingen talan! ;)
joodå självklart kommer vi och hälsar på dig och vill sae HELA staden xd
vad stolt jag bir du skriver ju tillomed nästan inte nu! :D

2012-07-08 @ 22:29:22
URL: http://teczowy.blogg.se
Posted by: emma

hahahha, åland har ingen talan! ;)
joodå självklart kommer vi och hälsar på dig och vill sae HELA staden xd
vad stolt jag bir du skriver ju tillomed nästan inte nu! :D

2012-07-08 @ 22:30:04
URL: http://teczowy.blogg.se

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0