Blogg, vaför blogg ??

Bloggning, det är den saken som man jämt glömmer bort.. ! Det är hela tiden då man går in på datorn, skriver ett inlägg, blir glad för att man uppdaterat, sen så far man nånstans, sen efter ett par dagar så kommer man på "Se på fan, jag hade en blogg också!" Så kollar man Senaste inlägg "3 dagar sedan" Man lixom bara "Jahaa.. ? Det kändes ju som man bloggade igår ?! Är jag verkligen borta från datan så mycket ?!"

Är det ett tecken på att jag har skaffat mig ett liv ?! Har jag glömt bort min älskade vän datorn ?? Det känns som jag har skaffat mig ett liv som kostar mer än vad det gjorde tidigare ! Jag måste tanka moppen minst 5 gånger i veckan alltså !! Dyrt som fan, och här sitter jag nu och klagar över att moppen går dyrt & dåligt.... Vad ska man göra med den lixom ?? Trimmar man blir det dyrt i slutändan, Polisen tar väl fast mig och den drar väl mer bensin än vad den redan gör.. Mitt liv som va förut verkar mycket lättare :) Och jag antar att min vän datorn saknar mig.. :) Och alltså.. vad hände lixom ?? D: Bloggat har jag gjort hela mitt liv nästan, slutar jag blir det bara konstigt x] Och jag känner för att dela med mig av mitt liv som är så fruktansvärt tråkigt dom dagar det inte händer något ! Nej men seriöst xD

Jag har blivit äldre, klokare, har skaffat mig ett liv (?) och det händer saker mest hela tiden, hinner knappt klappa min älskade katt längre.. ! xD



Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0