Älskar min pojkvän :D <3

Fuu, känner ett stort behov av att fara till min pojke nu.. Men jag är trött, det regnar & min moppe är blöt... :( Sorry Janne ! <3

Nejmen helt seriöst, jag vaknade kl 5 och det var tänkt att jag skulle åkt ut till hnm nu på dagen, men eftersom jag vaknade så sent och jag käkade middag då jag klev upp så blev det helt enkelt inte av..

Och min fisk har ju nåt cpfel känns det som.. Han simmar runtruntruntrunt i en liten cirkel upåtochneråt ! Störd fisk ? jajajaja !
Påtal om min fisk ! Jag fick en doppvärmare till akvariet igår :D Äntligen hålls vattnet 28 grader hela tiden ! Tack Pappa !

Nåja, ska kolla five-0 nu ivf :)
Ha en bra kväll mina vänner ! ;)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0