Konfaläger 9-16 juni

Kom hem från Konfa lägret för typ 2 timmar sen, har redan massor att göra.. Kunde stannat där ett par dagar till :D

Nejmen jag har haft sjukt kul, har vart helt underbart att bo där med alla underbara mänskor runt omkring ! <3

Hade haft min mobil bra undangömd hela lägret, och idag så blev jag av med den x] Det började med att Aino kom ut från internatet och ropar till Joel "Var finns det bäst internet här?!" Så blir hon av med den, sen kommer Melina, hon kollar klockan, Joel tar hennes mobil ! Sen så kollar Joel klockan på alla mobiler, och så säger jag vad min klocka är, så säger Melina "Ska du inte ta hennes mobil också?" Så han tog den av mig också :( 

Mina vänner förådde mig två gånger under detta läger xD
Första gången var när jag hade mådat Nick med sin egen kudde som Fanny hade smulat chips på, sååå det fick jag städa upp x] joel o.co. var nte så glada på mig just i den sekunden xD Så den som hittade mig skulle få en popcorns påse, så ngn jävel ropade "Joel, jag hittade henne!!!" Man bah kfdtgjkötufjghjtrfjvhbkjuiytoug efterlyst?? för en jävla popcorns påse som smakade pitt ?! xD
Och andra gången var med min phone.................... 

Sen var det så jäkla många fler failar jag skulle vilja berätta om, men jag orkar inte xD Alla finns i mitt huvud ;D Sen finns det vissa som inte ska dras upp x]


Comments
Posted by: julia

Lägg upp flera bilder från konfalägret :D

2012-06-17 @ 23:07:15
URL: http://liewendahl.blogg.se/

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0