Rangnar :)

Jag köpte en fisk idag, ett helt random impulsköp x]
Hanna började babbla om att hon skulle köpa en fisk, och eftersom jag hade råd så kände jag, varför köper inte jag också en fisk ?? Hur svårt kan de va att ta hand om en fisk egentligen ?! Så vi gick in till ZooArken och där köpte jag en kampfisk, som fick heta Ragnar Damon Mattsson, hela hans fullständiga namn :) Fast Rangnar är det namn som är tänkt att ska användas :p 

Hahah jag trodde helt seriöst att mina föräldrar skulle slå ihjäl mig när jag kom hem med en fisk, med en tanke på att varje gång jag pratat om att köpa en fisk har mamma blivit typ skitsur O.o 

Jag hade en lite photoshoot med hnm just xD

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0