Trött-chey_97

Somnade typ 2 igår kväll, gick upp kvart före 9 :) Såå, jaa, jag är trött xD

I skolan så städade vi skåpen, tömde ninnas klass & käkade glass b.la :) Efter skolan for jag iväg till stan med Nona, Natha & Tova jag gick igenom torget en snabbis och kollade lite grann på Polisens dag ! Var inte nåt så speciellt m de, så jag gick och mötte upp Tova vid magazin och väntade på Nona & Natha som kom med bussen :) 

Vi gick runt där och såg häftiga ut ett tag, sen for jag hem ! Jag fick min klänning idag också, den va snyyyyygg :D
Ska tillbringa dom närmsta 1,5 timmarna åt Five-0, sen ska jag va m Nona en sväng, sen blir det mer Five-0 ;)

Har ni märkt hur jäkla svårt det är och veta när man ska lägga punkter, utropstecken eller smilisar efter meningar ?! Jag har så sjukt svårt med det kan jag säga er ! ;) 

My dress ↓

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0