Bra vecka ! :))

OMG jag fyller 15 imrn :DD Om någon timme slår det över till torsdagen den 15 mars :D

Ridlektionerna har vart underbara denna vecka, igår fick jag rida Pola, och idag Jullan ! :D Båda mina favorittjejer på en vecka :') Kan det bli bättre ? Näe, det kan det inte bli ! :D

Har pluggat som ett as på mopedkortsprovet så jag hoppas, jag tror jag kommer klara det imorgon ! :DDD Jag har läst 70 sidors bok, ett mopedhäfte, ett skilt papper om moped och ett långt häfte traktorfrågor.. Jag känner att jag kan seriöst allt nu :))
Omg, taggad som fan att skriva det nu !! Bildfrågorna kan bli ett problem.. Men jag vill klara dom ! Jag måste klara dom, jag och cykeln är klara med varandra nu..... ._.


Fina Tjejen !

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0