Dressyrträning imorgon :D

Ska rida dressyrträning med den väldigt söta hästen imorgon ! :D Ser framemot det, vi ska nog rida samma som förra gången, lösgörande arbete. Det behövs för båda hästar :) 
Pola som älskar ridhustaket och Milen som brukade lägga i det 5:e hjulet när han gick lektion xD HAHAHHA fyfan, jag minns fan allt han gjorde förut xd 
Typ som la i 5:e hjulet då han inte orkade hålla upp skallen själv, han sprang fort som fan om han inte fick som han ville, och han kastade typ av alla som hoppade xD haha gud, den ponnyn har blivit så mycket bättre och lugnare nu :D Min bror slutade rida pga honom :(

Pola är bara Pola, inte så mycket jag kan göra åt det xD 
Jag har en outfit som vi ska ha imorgon, vi blir svarta ! :D Hittade 4 likadana lindor (förra gången hittade jag 3 likadana gröna....O.o) på stallet som jag ska ha, och ett schabrak, svart då ! Sen har ju jag mina emosvarta ridkläder xD Och sen kommer Polas bruna träns och förstör hela alltihopa.. :( Meeeeeen jag har en idé ! :D måste kolla upp det först då ! :)

Men jag ska kolla TVD nu, och läsa mopedkortet som jag förövrigt kommer klara på Måndag, jag känner mig bombsäker på allt nu :DDDDDDDDDDD <3

KnasMilen ↓


Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0