Fixat en småsak här och var.

Har fixat lite småsaker här och var på bloggin :) 
Bla. en ny muspekare, ikonen (bild), sen tog jag bort snön som jag har glömt xD
Lite av de saker jag fixat då :P


Idag var det skola 8-3, musik, matte, biologi, hälsokunskap, engelska, matte & historia.
Skrev hissa prov idag som jag för övrigt skrev 4 i -.-'
Sen när jag kom hem bläddrade jag igenom mopedboken, alltså den man läser när man tar mopedkort :) Sen dess har jag inte gjort så överdrivet mycket, ska plugga prov nuså.. eller jo, jag va ut i garaget och kollade när min bror & papa skulle försöka få igång min moped med elstarten, deeeeeeeeet lyckades inte... batteriet laddas i den nu så förhoppningsvis funkar det senare ikväll ! :D

Nu blire provpluggning och läxor, ses ! :)


Arkivbild ↑



Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0