Söndag 04.03-2012

Februari slut, 4 dagar av Mars har gått ! :D Det är 11 dagar kvar till min födelsedaaag :D
Vart på Lemböte över helgen, har vart grymt roligt !
Känns som det ända vi gjort är att äta, äta och äta lite till ! xD Vi åt typ var tredje timme, har mättat mig för en vecka framöver..
Nu sitter jag här och ska ta det lugnt, är trött som fan och risig upp till 1000 ! mitt hår är skitigt och mitt smink är från igår (great !)

Ska börja kolla på en ny serie idag tror jag... :) Om jag gör det blir det Andra Avenyn, haha jag kollade på den förut, typ halva säsong 2. Nej, jag får se, Ska ivf se lite TVD nu, har saknat mina vampyrer ♥ Hahah nejmen xd

Ha det braa ! :D





Att ha bilder i min phone är farligt ! :D ♥

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0