Torsdag morgon !

Hann inte ens starta min dator igår, så jag kan blogga lite nu (: 

Gårdagens lektion gick ganska bra faktiskt ! :D Red Pola istället för Flugis, villket var superskööönt :D Vi hade skänkelvikningar, som hon var underbart duktig i !
Första halvtimmen gick lite sådär gay som den första halvtimmen brukar gå xd hon flög lite i ojämt tempo, fast det fixade vi till (: Har även märkt att jag har lagt på mig en jävla ovana som måste bort ! Jag vilker mig i innersida och då blir allt värsta fult, hur fan får man bort det ?! D:

Lektionen i tisdags gick fan åt helvete !
Pola for runt som en liten gräshoppa :D Jag vet inte vilken planet hon var på, inte på samma som mig ivf.. Hon och jag brukar kännas som ett team lixom, nu var det mer en häst och en vilseleden ryttare :( HAhahah såfult att skriva "ett team" hon är en ridskolehäst xD Men jag hade samma feeling med Jullan :P
Men iaf innan varje hinder hoppade hon jämfota dom 3 närmsta stegen innan hindret, så det blev vääääldigt stort och obalanserat över varje hinder... 
Det gick bättre mot slutet !

Nu ska jag se fram emot en låång torsdag ! ._.


Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0