Underbar vecka + nya skor :D

För det första vill jag bara säga att jag fick mina älskade Tretorn Ridstövlar hem idag ! Jag önskat mig ett par i evigheter, och nu äger jag ett par ! :') underbart ! Dyra som fan, men verkligen verkligen värt det ! ♥

Dessa två lektioner denna vecka har jag fått tillbringa med undebara Pola ! :D Berättar lite kort om dom !

Tisdag: Hoppade s-linje, jag är fan värdelös på det, men allt funkade så jäkla bra nu alltså :D Vi hade ett jämnt tempo hela linjen, inga stora hopp, eller jo ett eller två (a) Det blev flera jämna fina bågar och vi hade inte fel galopp efter ett ända hinder, så jävla stolt över oss båda :')

Onsdag: Hade Öppna, vet inte riktigt vad vi i gruppen tänkte med då vi beslöt oss för att rida ute i regnet O.o Men Pola var som sagt helt underbar idag också ! Red fram först allt flöt på superbra, Pola blev lösgjord i båda sidor ganska snabbt, med hjälp av massor av volter, tempoväxlingar & övergångar. Vet inte riktigt vad Pola har för happifnattfel just nu, men hon hade sånt underbart tempo både idag och igår, jag behövde inte göra så mycket, eller jo, hålla tempot xD Långsidan mot ridhuset var väldigt superjätteläskigt enligt henne, så jag måsta ha henne överställd i halsen innåt.. ._. Öppnorna blev ju lite som dom blev... Vissa blev faktiskt väldigt inte så jättebra.. Supernöjd över henne ! :')

Går just nu runt i mina underbara ridstövlar, ska försöka få dom mjukare tills på söndag så jag ska gå med dom varje dag, varje minut tills dess ! :D Så jävla lycklig ♥

Viccy provade min moped idag tillochmed ! :D haha jag trodde hon skulle ha ihjäl den, men hon va ju riktigt duktig på att köra må jag säga :)
Långt inlägg O.o


Natha fotade en stund från lektionen förra veckan, så jag ska hämta bilderna från den lektionen imrn så kommer det nya bilder på oss :)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0