Blogg ? Vilken blogg ?

Helt sjukt vad jag är bra på att blogga ! :')
Men jag har haft sjukt mycket att göra, har pluggat, fixat redovisning & fixat klart inför volleybollturneringen :) Och pluggningen hjälpte faktiskt :D Jag slipper gå om 8an, jag kommer gå upp till 9an :D

Red idag, hade Indiana, fyfan va kul det vaar :D Fyfaaasiken vad mysigt att sitta på ett mindre kallblod, nog för att jag rider Lukas, men hon va jättesöt juu ! 
Det gick grymt bra, red lite övergångar, skrittarbeten, galoppfattningar & sidvärts med övergångar i ! Så sjukt söt poni, den vill jag fortsätta rida :D ehehhe, Hej Erica, snälla ? (a)

Håller just nu på att ladda upp en film som jag och mina tjejer gjorde på valborg, när vi va ute och promenerade lite xD Kommer eventuellt upp senare inatt ! Det bjuds på som faaaaaaaan ! xD


Bilden tog jag från Nathas blogg, men eftersom jag är fotografen så har jag all rätt till de xD

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0