Första dagen i veckan, check !

Insåg just att jag borde plugga, tvätta kläder, göra presentationen tills imorrn, har inte en aning om hur fan jag ska göra det ?!?? Ska ringa min bror nu, vänta lite.. *Ringer min bror* han ska kolla om han kan fixa powerpoint på min dator nu ikväll, då med lite tur så kan jag få den gjord :D

Spelade Volleyboll på gymnastiken idag, det gick åt äLK_Öjhil.gk,fujdtyrsxchgvhbnkjl bläää vad arg jag blir på mig själv när jag skjuter bolljäveln åt helt fel håll än vad som är tänk ?! Vart i skolan i allt för många timmar idag, slutade 3, for hem halv 7.. HAAHAH, besatt av skola ? :( Nejmen jag, Natha & Nona gjorde klart inför volleybollturneringen :)

Lukas fick nya skor + sula idag, så finally är han hel igen :D Juuust det, jag har ju inte skrivit något.. Men Lukas fick en hovböld i när det nu va, så hovslagaren var dit idag för andra gången och fixade skor och sula åt honom :) 



Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0