Härligt ensamt liv man har :')

Nu har jag kollat alla 3 Cinderella storysar, jag har lagat varm choklad med grädde på, jag har gett katterna mat, vart ute och kört moppe, seeeen har jag inte gjort nåt mer nu ikväll ! Vilken otrolig kväll :D Har vart så rolig (eller ??) Allt pga av att jag inte fick fara till Stockholm, då hade jag och stella vart på grönan idag, så hade jag haft kul på riktigt :D
Härligt när alla folk man umgås med är utspridda över hela världen :')
Härligt liv ??

Var och red Lukas idag, skriver mer om det i ett annat inlägg.

Just nu håller jag på svettas SÖNDER, har så förbannat vaaaaaaaaaaarmt ! Ska köra in herr moped i garaget nu, sen i duschen, och sen det jag älskar, Sova :D

Arkivbilder ↓

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0