Hejhallå !

Insåg idag att jag har gått alla kyrkogångar klart till konfan ! SKÖNT :D

Tänkte fara å rida idag också, men jag hinner inte tror jag :p Mama och Papa kommer hem snart, och vi käkar middag efter det, så om jag orkar gör jag det efter middagen, eller nää, ska färga håret orange efter middan :bigeyes: Sen får jag se när jag färgar tillbaka det till brunt :)
Anledningen till att jag gör det är för att jag ska ha mitt hår ljusbrunt till avslutningen :)

Ska ha en photoshot med min katt snart tror jag :) Måste bara hitta någonstans att ha den, vill ha svart bakrund och en grå soffa.. jag har ju min soffa, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, jag orkar inte bädda bort den ;D

HAHAHHA fan vilken onödigt inlägg :bigeyes:
Men ha en bra dag alla folk :)


Katt :) ♥

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0