Känner mig klen O.o

Spelade volleyboll i 2 timmar i streck i fredags, har haft ömma & uppsuvllna handleder sen dess xD HAAHAH så klen.. :(

Men igår var jag på Caravan & Fritidsmässa i stan, fotade MASSOR :D Mejlade in lite bilder till tidningen, precis som jag vart tillsagd att göra, hoppas dom blev nöjda med bilderna, det blev jag :)

Idag var jag på hopptävling, fotade massor, bilderna blev kakkakakkakamojja, och jag skojjar inte, vad jag såg i kameran så blev det inte så bra.. :( Men jag ska kolla på bilderna senare :)

Just nu så sitter jag och deppar sönder, jag kommer inte att få min redovisning klar tills på tisdag = underkänd i uppgiften, och jag hade sett framemot dethär.. Nåja, vetttefan hur jag ska nå mitt mål nu under 8an då allt bara har farit åt kakkahållet..
Det blir en awesome sommar som jag hade hoppats på..
Inget London, ingen dröm som maybe hade slått in, Crap !




Två av alla bilder jag fotade :D

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0