Kvällens planer ! :)

Tänkte fara ut och rida Lukas, men jag hinner nog inte det..
Ska göra klart lite skolprojekt istället................. ._. Fett jobbigt xD Nejmen jag ska skriva klart min kärlekshandbok och min muntliga presentation (ska börja med den;)) 

Min valborg har varit helt jävla underbar :D helt perfekt !
Bilder får ni senare, då jag måste gå igenom ungefär 900 bilder, just det, lagt till det på "att göra listan"
Så sammanfattning av min kväll är såhär:
- Gå igenom bilder från Valborg
- Fara och köpa glass
- Skriva kärlekshandboken
- Börja med presentationen
- Tvätta lite kläder eventuellt

Undrar ege hur mycket av detta jag kommer göra... 
Det kommer slut såhär: (underbar paint bild <3) ↓
Nånting hände... ?

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0