Måndag, den hemskaste dagen som finns x[

Jag känner att allting går bra just nu.. Eller ?! xD

Internet segar lika mycket som när farmor kör bil på östra utfarten, min mobil har 3200000 sprickor i skärmen då jag tappade den på gymnastiken idag................................... Är trött som en fåne, Färgar håret och färgen räckte knappt så vi får se vad det här blir för nåt kakka :)
De va ungefär så ;D

Men skola idag då, jag klarade natten, klev upp kl 7, åt frukost, duschade gjorde mig klar, kvart över 8 for jag iväg till S-market för att köpa en battery, sen vidare till St1 och tanka moppen :)
20 före 9 for jag till skolan som började med Matte, jag trodde jag skulle somna helt seriöst ! HK förhör timmen efter, sen andra hk timmen vet jag inte riktigt vad va till för nytta xd
Tillvals Engelska och sen gymnastik, vi hade tennis på WHA, gick inte så bra faktiskt :/

Nu inväntar jag Natha, hon är på väg hit, som hon vart i två timmar nu :)


[BILDLÖST INLÄGG]

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0