Soppatorsk...

Asså sug min feta kuk, nejmen Jag måste tanka min moped, vettefan om jag ens kommer till skolan imrn.. HÄRLIGT D: Och sen ska jag ut till hammarlandet efter skolan.. Känner att jag skulle behöva lite pengar just nu..... :D
Borde finnas lite pengar på kylskåpsdörren jag kan sno åt mig (a) OMG, Im evil :D

Just nu sitter jag och kollar på TVD, sitter och lipar över hur snygg Mr Damon Salvatore är :'D Hahaha nejmen nästan ;) Sen har vi ju Mr Kol Mikaelson också :'D Bara jag som stör mig på att Kol bara är med i 4 av 22 avsnitt i säsong 3 ?!
Förövrigt sitter jag och kramar min kamera, normalt ?! 

Nejmen, jag ska dygna inatt då jag högst antagligen kommer försova mig imrrn.. Och jag har vänt på dygnen nu under dom senaste dagarna, såå finns det nåt bättre alternativ ? Nopp, inte va jag vet :)
Det är bara att vänta 3 timmar så blir det ljust ute igen, kanske man far ut på en joggingtur innan frukosten ? :)

Shit va smilisar det blev i det här inlägget nudå.. O.o OMG en till ←
Asså shit, jag tror jag lider av dyslexi eller nåt, jag kan ju inte stava mer ?!

Bild som förgyller långt inlägg↓
Tänkte ladda upp en bild på mig & Parking, men bilden va för stor, så det gick inte, Natha & Ramia fick förgylla detta
inlägg istället :) Ännu en ←

Asså näääe, de senaste inlägg jag skrivit (Förutom det som är i en annan kategori än denna) är så fruktansvärt onödiga ?!?! VARFÖR ?!

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0