Tävlade idag !

Gick inte så bra x]
Började med att jag kom dit kvart före 10, hade inte alls lust att tävla ! Visste att Jullan bara skulle bocka som ett litet as, så jag kände inte för det, verkligen inte !!
Jag bytte bett till ett rakt bett på julia så jag skulle ha lite mer kontroll ifall hon skulle bocka :p Skulle inte orka med det ! Men hon var jättelugn, så det var inga bekymmer faktiskt ! :D

Men vi hoppade fram, allting kändes jättebra, Julia och jag gillade inte oxern precis, så vi stoppade på hinder nummer 2 inne på banan som var en oxer :p Hon kände av att jag blev osäker, sååå vi kom inte längre :)

Men jag kände mig som hemma på hennes rygg, kändes underbart att rida henne igen :D

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0