Tiden, vänta ! Jag hinner inte med, gå inte så jävla fort !

Tänk egentligen, för ungefär 9 månader sen började jag åttan, nu har jag en vecka kvar av den årskursen ! Tiden går jäkligt fort egentligen ! För 3 månader sen insåg jag att börjar jag inte ta tag i skolarbetet måste jag gå om åttan, jag måsta skriva över godkänt & vara på alla timmarna i Rella & Hissa så skulle jag få godkänt betyg i dom ämnena så jag skulle slippa gå ett år extra i skolan.. Jag längtade som ett as till provperioden, så jag skulle få skriva ett bra historia prov & ett bra religionsprov ! Jag försökte ta in den mesta infon som skrevs på tavlan, och vad våran lärare stod och babblade om ! 

Om en och en halv vecka är det sommarlov, 8 juni har vi avslutning, den 9e ska jag på konfaläger, den 1 juli åker jag på ridläger ! Jag har bara ett år kvar av denna vidriga skola, och det året tänker jag slita som fasiken, jag har en planering om hur jag vill göra med min framtid efter grundskolan, jag vet vilka skolor jag vill gå in på ! Fastän jag har lite beslutsångest då jag vill gå 3 skolor till, men det känns inte som jag kommer orka det..

Tänkte gå Yrkes här först, kommer jag in på strömsholm går jag där, och efter det så går jag in på Polishögskolan i Tammerfors :) Men jag tror jag lämnar bort ett av gymnasiumen, en högskola verkar ballt :D
Min framtid är precis vad jag vill att den ska bli, och med den inställningen jag har nu så kommer jag nog kanske lyckas :D Strömsholm är ett osäkert kort, men jag ska fanimig försöka ! :D
Nu tänker ni säkert, "Vafan, vem vill bli polis??" ehehe jag tycker det verkar som ett grymt jobb ju :D

Jag har jobbat rätt så hårt dessa senaste veckor, har försökt jobba upp dom betyg som jag inte sabbat redan. Vårat hus är tillsalu just nu, vi ska flytta in till en lägenhet, och mamma har gett mig ett löfte, och jag har hållit mitt rätt så bra, så jag hoppas av hela mitt hjärta att detta kommer hållas nu !

Tänk ege va tiden går fort, känns som jag började åttan för ett halvår sen, och nu går jag sista dagarna där ? Ganska awesome faktiskt :D




Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0