08.11.2012 22:14

Har en Torsdag som jag har gjort massor på idag ! 
Vart i skolan 8-3, började med att moppefittan krånglade... Vägrade starta och när den väl är igång så vägrade den fara framåt, gasade som fan men inget hände.... Najs ! Hade Engelska, Musik, Hälsokunskap, Religion, Matte, Biologi x2, fick veta vilka betyg vi har i Samhälla, Rella & Hissa, har höjt rellan & hissan, jag är skitglad för det ! Tills jag hörde att dom andra höjt till 10 osv... ;)
Skrev Biologiprov idag, gick åt helvete...
Ah men jag kom hem från skolan och tvättade lite kläder, kollade på lite på TV4 play tills första maskin med kläder var klar så jag kunde ladda in den med nya kläder ;) Stella jag ska börja packa imorgon ! 
For till skolan kl 6, var meningen att jag skulle haft lite extra matte tills matteprovet imorgon, men så vart det inte, det var bara 10 minuter tills vi skulle samlas för att gå in på föreläsningen sen, så jag & Viccy gick runt i skolan lite, sen gick vi ut för att vänta på resten av "hästgänget" :)
Föreläsningen började kl 7 och höll på i ungefär 2 timmar, jätteintressant ! Man får verkligen tänka till lite extra då vi går på dom där föreläsningarna ! Längtar till nästa :D Ni som har blivit tillfrågade att gå på Ålands Idrotts föresläsningarna, gå på dom !

Nu ska jag grädda lite med glass & lite mer TV4play :3
Ha en bra kväll !
Det är meningen att det ska komma upp en film från gårdagens hoppass med Zijan, men det krånglar lite med det så ni får vänta med den, ska kolla om det funkar att lägga in den på pappas dator :)
Ni får en bild på mig & Marit :* ↓

Comments
Posted by: Emma

sweeeeat liten heest 👍❤

2012-11-10 @ 19:07:04
URL: http://emmaochteczowy.blogg.se

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0