Arg & Glad

Arg: Hoppas inte ngn kommer sakna våran svenska / idrottslärare i skolan, tänkte gräva ner honom i marken :) Blev så jävla fittig på honom då han bara gav mig 8 i idrott då han tänkte ge mig 9, och den 9an hade vart så galet guldvärd då jag kämpat som en jävla skit för att få den, men neeeeeej ! "Jaa, Malin jag har funderat, vridit och vändit om hur jag skulle göra där, du är ju alltid i tid, du är alltid där ombytt och klar, är aktiv, peppar jättebra och har jättebra initiativ" Okej, varför gav du mig ingen nia då ??? Asså dfjsfhskljdfs lärare :) (Hoppas alla någonsin har stått i denna situation så förstår ni hur arga ni skulle varit ;))
 
Glad: Dressyrlektionen på Hokus, asså åååååh va fin den hästen är att rida, skulle inte klaga om jag fick rida ett till pass på honom :') Hade skänkelvikningar, hahaha asså shit va länge sen det var jag satt på den hästen, så det blev lite oj moment över det hela. Han lyssnade jättebra och hade ett bra tempo, behövde inte göra så överdrivet mycket för att hålla tempot på honom ! Red skänkelvikningar längs långsidan och zick zack längs den andra långsidan. Hade honom i en stadig och bra form, ibland då han blev lite segare tappade jag honom lite grann, så gasa på lite och hitta tillbaka till den Hokus jag satt på sekunderna innan. Man kände verkligen att han gick rakare och mjukare då man hade honom lite mer samlad, jättebra häst att lära sig skillnad på ! :)

Men nu blir det Pretty Little Liars innan sängen ! Godnatt ! :D

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0