Finner inga ord...

... om hur mycket jag älskar min familj dom senaste dagar, dom är bara så jävla bäst ♥
Torsdag: Mamma fyllde finally under min praoblankett så jag lämnade in den till min studiehandledare i fredags, pappa lät mig åka :3
Fredag: Min bror är bara helt enkelt hur jävla bäst som helst ! :')
Lördag: Älskar min familj bara för att !
Söndag: Tea ska hjälpa mig med en galet bra grej, och Tanja är bara bäst hon också :')

Åh, asså jag älskar mitt liv just nu, och jag är så galet lyckligt lottad över att ha den familj jag har, alla borde få testa ha min familj någon gång i livet :* 

Ville bara skriva av mig detta ;)
Har ingen bild på Tanja, dom är lixom borta.. Så hennes hund får stå för hennes bild :)
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0