I'm connected to the world !

Sitter på färjan påväg över till Sverige, gungar ngt fruktansvärt på båten och jag håller på får damp ! Tog fram datorn för tidsfördriv och eventuellt kanske skulle märka det lika mycket, men jo ! Det gungar fortfarande..... :'( 
Suttit här i ungefär 45 minuter, beräknas vara framme 9:15 lokal tid = 10:15 finsk tid.. Yes....! 

Internetet på färjan har laggat sönder men finally är jag inne, gå inte så jävla fort menmen jag kan slänga in ett inlägg utan bekymmer ;) 
Väl framme i Sverige kommer jag inte ha ngn tillgång till internet så detta får bli mitt morgoninlägg. Kommer ju kunna blogga då jag är hemma hos Stella, ska bara via lite butiker och shoppa lite :) En ny jacka till mig, ska få glo på min drömbil, hehe fett lycklig över det ! Ska även via Ikea och lite sånt. 

Nu är det ungefär 1h 30min kvar tills båten är i Sverige ! hehe datorn kommer sååå rädda mitt liv under båtfärden :3
Ska se om det går att ladda upp en bild.... 

Juuust det, påtal om moped ! Min moppe går nääästan som jag vill att min moped ska gå nu, skitglad ! Har fått upp den i 65 lite nedför, den är kvick vid starten och den startar för det första ! Hahahaha för första gången sen jag köpte den orangea mopeden har det faktiskt gått bra, vi har slängt ungefär 600€ på verkstadskostnader och min bror lagar den under en kväll och det kostade honom ungefär 10€ det är en viss skillnad där känner jag.... :D

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0