Lite snabbt här :)

Gick i skola 8-1, textil 2 timmar är snart klar med min kavaj så jag kan börja på min klänning ! Har inte visat bild på klänningen, det finns en färdig bild och jag tänker inte visa den än :3, matteprov skrev underkänt, tillval svenska pysslade med Tove Jansson presentationer själv spelade jag på min mobil och lyssnade på musik, Svenska igen fick ett allvarligt snack med herr lärare, haha nejmen jag och några till i klassen är så värdelösa på grammatik så Linus snackade lite med oss om det :)

Efter skolan for jag in till stan, skulle köpt en ny väska. Blev dock inte av så jag & Hanna gick och vigde in nya Hesse ! Värsta McDonalds inspirationen eller ? xD For hem och började plocka lite med vilka kläder och sånt som skulle få följa med till Sthlm. Vart 7 olika outfits, mjukiskläder, ridkläder (mina underbara Tretorn får äran att komma med till Sverige ♥) massor med strumpor och lite annat kul fick följa med :) 

Sharlie har fått lite mentalträning idag, min syster följde med till stallet och vi påbörjade inridningen litegrann igen :) Vi hängde lite i stigbyglarna för att få tyngd i sadeln, Tea slog lite i sadeln för att få fram ngn reaktion så att hon fick se hur han beter sig med sadel och hela ridningsdelen. Han visade nästan ingen rädlsa, det var när han inte såg det ordentligt, i den blinda fläcken som hästen har precis över honom, där han inte såg allt så vart det jätteläskligt, haha älskling :( Tea hoppade runt honom och viftade och slog i sin jacka då hon upptäckte att han är jätteosäker om saker som händer bakom bogbladen, så det är bara att träna vidare till han inte reagerar längre !

Nu ska jag sova för att sedan ta båten halv 8 till Sverige ! Helt galet att jag finally ska få träffa Stella igen :*
Min katt har suttit här under hela inläggsskrivandet ↓
 Såg denna väska i stan, om ngn gillar UK, finns på Magique för 200€ ;)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0