Måndag

och jag har slutat skolan för dagen :)
Väntar nu på Petra som ska komma och hämta mig för att burna ut till hästarna ! Ska bara fixa lite saker så är jag redo för att fara ut. 
Började dagen med tandläkaren, kom till skolan typ 20 före 11, hade tillval matte & en till mattetimme, räknade inte en ända uppgift på ngn av timmarna då jag inte fattar ett piss av hur man räknar med bokstäver ? I vilken värld är x en siffra ?!?!?!?!??! Inte i denna värld jag lever i ialla fall ! Åh blir så förbannad, har 5 sidor med överkloddade uppgifter jag ens har orkar mig på att försöka lösa.. x] 
Gymnastik 2 timmar, hade pilates, mamma va ont i ryggen det gjorde ?! xD Gick rätt fort, slutade 20 före 3 och nu sitter jag här ;)

Nu ska jag leva och fixa dom sista saker innan jag far ut till Sharlie !

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0