Min Tisdag

Tänkte slänga in ett inlägg här innan nästa kommer upp som är ett tidsinställt, borde komma vilken minut som helst ! ;) Observera att jag har slängt in tidsinställda inlägg hela veckan ifall jag inte hinner blogga någon dag. 
Skola 8-3 idag, gick rätt fort, bild 2 timmar hade sån jäääääävla brist på idéer så jag skrev Samsung på en platta och skar ut det (ehm kreativt...eller?) Engelska, kollade film och mitt i filmen vart det strömavbrott :( Polisen kom till skolan, och jag observerade att en av dom var han som skjutsade hem mig xD Haha fyfan va han glodde på mig, tror fan inte han kunde sluta glo så jag bestämde mig för att gå därifrån ! Haha usch ! 
Hade Historia, skrev massor, matte räknade inget, vi håller fortfarande på med att räkna bokstäver . . . . 
2 timmar hemkunskap efter det, lagade Rysk mat, så galet vidrigt ;)

Ikväll blir det hoppning på schemat, antagligen Indianen igen då ! Tagga :D
Ska väl byta om för att fara iväg, meeen nu kom min katt så jag antar att jag inte kommer få flytta mig över huvudtaget så jag får se när jag kommer iväg..
Haha asså shit va svårt de kan vara att hitta på rubriker btw.. :3
                           eeh ... ? ↓
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0