Onsdag 211112

Kom precis hem från skolan och ska precis börja med en av tre designer som ska göras ! Sen ska jag fara iväg en sväng :) 
Tänkte fara på julfestmöte, men det blev inte av då jag inte hann.. eller visst hade jag hunnit, men jag tänkte göra lite grann nu efter skolan så jag for hem.
 
Idag blir det dressyr på schemat, minns jag rätt är det ryggningar, och jag tror jag har Zijan, blir kul :D
Har inte så mycket att tillägga nu faktiskt, min dag har varit ngt fruktansvärt tröttsam, jag är så jäävla trött ! 
Min moped har ngn extra skråma efter ett litet mopedtrauma i skolan, ngns moped hade trillat ikull, så for nästa moped ikull som i sin tur landade på min... YES ! Som tur va så tog min moped emot väggen så den trillade och fick 1080 skråmor :3

Men nu ska jag fixa lite grann, Cya ! :)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0