Onsdag eftermiddag !

Hemma från skolan och sitter å käkar pizza :)
Började dagen med att komma försent, vi skyller på huvudvärken ! Det kändes som mitt huvud skulle explodera eller något, så jag gick å la mig igen, vaknade runt 10 igen och for iväg till skolan. 
Hade Svenska, känner inte att jag gillar min svenskalärare så jättemycket just nu men det är sånt man får leva med antar jag... Hade samhälla, skrev ett förhör som gick jättedåligt, stannade i skolan till kl 2, skulle skriva om mitt svenska prov, jag tror jag klarade grammatikdelen ivf.. Inte för att jag tror att jag vart godkänd i detta prov heller såatt.. ;) 
Ska precis byta om till ridkläder för att sedan röra mig ut mot Sleipner för en hopplektion på Zijan, som han hoppade förra veckan tvekar jag verkligen på att denna lektion kommer gå smärtfritt x] Och eftersom min dag har varit helt katastrofal så kommer ju säkert min ridlektion också gå åt helvete !
Har ingen bild på Zigge nu.. Kan ta en med mobilen ikväll :3

[Det ska vara en bild här, men hittar ingen passande]

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0