Påväg hem efter en underbar vecka !

Sitter just nu på Rosella och väntar på att få komma hem... Internet segar sönder, och jag försöker blogga :) Har mitt headset nere i bilen så jag kan inte glo på film, eller jo det kan jag men fett fult att sitta å glo film nu lixom x] Det gungar lite grann bara, så hoppas på att vi kommer hem så fort som möjligt ! Båten ska vara i Mariehamn 23:15 och har suttit här i en halvtimme nu. Har inte så värst mycket att blogga om, tänkte dra min praovecka då jag kommer hem, har bilder i min mobil som jag tänkte ladda upp därifrån, och eftersom internet segar så tänker inte jag ödsla energi på att ens försöka få upp dom här xD Kan dra lite av vad jag köpte förra veckan; - En mörkblå dunjacka - Vit halssnodd - Svart halssnodd - Sporremmar - Mössa - Nytt hoppspö - Nytt dressyrspö - Tävlingskavaj, matchande till tretorn - Nya stövelsrumpor Insåg nu att jag inte kan ändra texten eller något så det får bli ett enkelt tråkigt inlägg, för nu är det så illa att jag tänker kolla på film ;)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0