Stockholmskrokarna

Sitter i Stellas rum och ska snart kolla Pretty Little Liars, haha Stella tvingar mig glo på det ! Hann inte blogga igår då jag fick internet koden lite sent och vi satt och kollade film så jag orkade inte blogga. 
Igår shoppade jag en ny jacka och en mössa ;) Kom hit vid 2 tiden ungefär, jag bosatte mig här och tog det lite lugnt efter resan hit, så vi gjorde typ inget.
Idag for vi ut på bussafari, tog bussen ut till Tyresö RF sa hej till stallchefen så hon vet vem jag är :) Tog bussen hem igen, for via en butik och köpte mat och sen hem !
Haha min dag i mer eller mindre detalj, har ege inget att blogga om så jag tänkte dra min helg lite fort här. Skittaggad inför imorgon, ska bli jättekul att gå på praktik :D
Snor en bild från Stellas blogg ↓

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0