Tjenare ! :)

Tänkte bara skriva lite här då jag inte gjort det idag ännu och jag har massor med tid över till att göra det nuså :)

Vill verkligen skriva om gårdagens lektion, det gick jävligt fult till ska ni veta ! xD Zijan fungerade jättebra när vi red fram, hade hade fått ett nytt bett, det gick han jättebra på ! Hade markarbete, lite bommar och två små cavaletti på medellinjen. Kan ju börja med att säga att hästen taggade till som faaaaaaaaaaaaan för att hoppa dom där små hindren på typ 40cm.. hej här hoppas hindret 3 dubbla storleken.. xD Man "hoppade" ett hinder, landa i galopp, travhoppa nästa, Zigge skulle verkligen inte sakta av till trav, varför trava då man kan galoppera lixom ? 
Ah, vissa hopp blev stillastående, det vart lite hopp och skutt mitt framför hinder 2 och det vart lite vingligt, men gissa vad, han travade nog några gånger, typ 2 meter innan han galopperade iväg igen, men det vart trav ! ;)

Haha, min lektion var lite speciell, men jag gillar den vita hästen, han är lite knas :* Men jag ska ut nuså, hejdå !

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0