231012-1740

Hehe min rubrik låter som en kod :3 
Men ivf, skola 8-3, började med bildkonst två timmar ritade lite fler seriefigurer, sen engelska, Historia, Matte & Tillval två timmar :) Tisdagarna brukar gå ganska fort så jag har inga större problem med dom !
For till stan efter skolan med Natha, hon stod i samma butik typ en timme och kom fram till att hon skulle ha ett par strumpor typ...................... 
Sitter just nu och försöker blogga, men min katt som ska vara överallt är bokstavligt talat överallt... Hon kliver på mig, klättrar upp i fönstret, kommer nerklivandes på mig igen och nu la hon sig ner i min säng och jag hoppas hon hålls där :)
Ridning ikväll, klockan med Indianen står på schemat ! Hoppas det går bra med en tanke på att hästen är två mil stor, och jag har oftast inte riktigt den koll jag vill ha på honom, så detta lär bli ganska intressant ;)

Nu chilla framför TV:n en stund tills jag ska plugga lite och sen stallet !
Ha de gött !
Denna bild från i våras får pryda inlägget ! ↓

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0