Även en kort fredag... ;)

Min morgon började kanske inte såbra.. Började med att jag klev upp ur sängen, plattade håret, började sminka mig lite grann. Efter 20 minuter svartnar det till framför ögonen på mig, jag håller i mig i dörrkarmen då jag vet att man kan få lite sämre balans då det svartnar till, det funkade inte då jag svimmade.. Mamma hör ngt ramla i mitt rum och ser mig, krampandes i mitt rum !! Ambulansen kom och dom tog lite puls och blodtrycksprover på mig, dom sa att jag skulle äta frukost och sen skulle jag till akuten för med prover och skit :p Satt där från halv 9 till 11, och ja, jag vart ngt fruktansvärt uttråkad... xD Dom kom fram till att det var ett blodtrycksfall :)

For till skolan, hade lite religionsläsning med studiehandledaren och sen svenska, tog bussen hem och gick å la mig, vaknade för ungefär 2 timmar sen, jätteskönt att sova :D
Ska kolla senaste avsnittet av Vampire Diaries nu och ta det lugnt !

Hade ! :)
Nu vet jag vad jag vill ha för tårta på min födelsedag :3
Kameratårtan.... (a) Canon isf :3

Comments
Posted by: Anonym

Hej, hur har du lärt dig fotografera så bra? Har du lärt dig själv eller har du typ läst på någonstans? i så fall var? Och vad använder du för objektiv? tacksam för svar!! :))

2012-10-26 @ 21:25:24
Posted by: stellalaaaaas

OCH DU MESSADE INTE MIG ELLER NÅGOT OCH SA HEJDÅ IFALL DU SKULLE DÖ. FUCK YOOOOU <///3 nej men x) hoppas du mår bättre nu :********

2012-10-26 @ 22:07:39
URL: http://ssiren.blogg.se

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0