Ceep Calm bitches, monday is almost over !

Skola idag, wo..hoo.. hade vart jätteskönt med höstlov, skojar inte ! :)
Började dagen med tandläkare, satt där i typ 2 timmar, fick 2 av 6 hål lagade, skönt ! Fortsatte dagen med 2 timmar matte & 2 timmar idrott, spelade innebandy, var kul, haha jag kände att jag var typ överallt, och fan va svettig jag var efter att jag sprungit sönder som en lite jude :3
Kom hem, duschade, chillade och åt middag, kollade på när pappa la upp ngn list i taket och nu sitter jag här efter att mina fötter förfrös till is när jag satt vid köksbordet och försöker få mina fötter mindre kalla ;)

Kortfattning av min dag ! 
Eller just nu sitter jag å väntar på att min mor kommer hem så jag kan börja diskutera lite grann, har hittat 3 möjligheter till att allt kommer funka prima, har fått värsta underbara erbjudande jag verkligen inte kan motstå, hoppas bara att min mor är på min sida ikväll.. :D

Bara för att jag älskar instagrambildsaken här på blogg.se ♥ ↓

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0