Funny day ?

Skola 9-3, kom till skolan halv 10 :3 Det var inte meningen, det bara blev ! Trögade runt i skolan, bootcamp på gymnastiken, var redan så sjukt sliten i kroppen så det vart ju inte bättre med tuff gymnastik..

Efter skolan for jag & Natha och sökte jobb, fast det jobbet som söktes var redan taget då jag och natha hade vart för sega för att burna dit och tagit jobbet ! For hem, kastade mig på sängen, kollade två TVD avsnitt, sen somnade jag, sov typ 2 timmar och vaknade kl 8, har suttit i min säng i typ 2 timmar nu :3 
Ska dricka lite te nu och sen kolla på lite tv innan jag tar natt !

Ha det bra, ajuste ! Jag har lite bilder att visa er snart, har dom fortfarande på min kamera ;)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0