Kort torsdag :)

Kom precis hem från skolan, hehe min lärare skjutsade hem mig :3 När dom andra i min klass sitter å räknar matte så sitter jag här i min säng, klappar katten och bloggar, ska kika film efter jag bloggat ;) 
For till tandläkaren idag, jag har ingen aning om vad dom gjorde, men va dom nu än gjorde så håller jag på avlida långsamt över att det gör så jäääävla ont !! Bröt ihop när jag kom hem, så nu väntar jag bara på att det ska gå över... Kan inte äta heller, har inte ätit ngt idag, eller jo en halv smörgås om det räknas :p Burana eller liknande hjälper inte på mig heller så att.. 

Bianca ligger här och sover brevid mig, så jag ska ta å kika på film och försöka glömma bort att det gör så jäkla ont ! Ska hämta min moped idag också, hoppas som fan att den går bra nu alltså ! :D
Ha en bra dag mina vänner :)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0