Lite nedräkningskoll här :)

 
Okej.. 
»7 dagar kvar till Vampire Diaries ♥
»38 dagar kvar tills jag kommer bosätta mig hos min underbara Stella i en vecka och praoa på Tyresö RF, träffa underbara Emma, (och hoppas på att få träffa några fler från bastis uppe i västerås !) längtar galet mycket ! ♥
»80 dagar kvar till julen :3
»4 dagar kvar till nästa avsnitt av five-0 kommer ut !
»246 dagar kvar till sommaren
»161 dagar kvar tills jag är 16 :D


Äntligen Fredag idag ! Den här veckan har vart ett rent helvete, galet mycket med skolan... Nästa vecka tror jag det är lite lugnare iaf :)
Har ege inte så mycket att säga just nu.. Ehm ikväll ska jag ut på Open by Night, hoppas att jag träffar massa roliga folk ! :D Imorrn vet jag ivf att jag ska på hopptävling till travbanan och fota ! Sen har jag faktiskt ingen blekaste aning om vad jag ska göra nu i helgen, har jag tid över så kanske jag far ut till Sharlie och hälsar på honom, vart ett tag sen han flyttade ut till saltvik ._.

Nu ska jag väl äta middag & ringa Natha eller Fredds :)

Ett collage jag gjorde för nån vecka sen ↓

Comments
Posted by: Maja

Du kan ju alltid komma och fota mig och Jocke i helgen om du vill :)

2012-10-05 @ 20:14:30
URL: http://majjjus.blogspot.com

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0