Min dag i små ord :3

Kollade just på detta otroliga klipp, det kändes direkt in till hjärtat då jag läste allt.. 
http://www.huffingtonpost.com/2012/10/11/amanda-todd-suicide-bullying_n_1959909.html
Det är en länk där ↑
Usch, att världen faktiskt är så sjukt grym...

Jobbade i stallet idag, de va skitkul, har ju inte jobbat på skitlänge ! :D Allt flöt på jättebra och inga större missar  :) Packat typ 45 silagepåsar, och ja.. mina armar är helt röda av utslag (?) Allergisk mot silage eller ?? x] 
Skola imorgon, taggar verkligen inte ! Har vart jätteskönt med höstlov som spenderats av att vara hemma och röjt med Ina & Tova :D
Endast 29 dagar kvar till praktik, få träffa bästa Stella & Emma :D Lääängtaaar !

Men nu sova :)
Jag har även planer på att byta design, som jag inte gjort på typ ett halvår, men jag gillar denna jag har nu :3

Comments
Posted by: Stella

Juste! xD hihi :333 <3 (okej det där kändes fult men nu får det bli så haha xD massa kärlek till dig broder (syster ;)))<3

2012-10-15 @ 00:09:24
URL: http://ssiren.blogg.se

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0