Min Söndag

Dagen lite kort här nu medans mina naglar torkar ;)
Började med att vakna halv 12, vart helt överraskad då jag kom hem halv 4 efter att Polisen vart lite seg på att skjutsa hem mig ;) Och varför dom skjutsade hem mig är en lååång historia, och nej jag vart inte hemskjutsad för att jag vart busig, nog för att jag kände mig som en brottsling :3 Sanningen är att jag inte orkade gå hem ^.^ men ivf så jag klev upp och for iväg till Maja och fotade henne & Jocke, är verkligen inte nöjd med bildresultatet.. Så jag fixar bilderna imorgon !

For hem, kikade på ett TVD avsnitt, omg säsong 4 börjar på freeedaaag :D sen åt jag middag, for upp till Hanna, till S-market köpte hårfärg och lite godis, som förövrigt inte var gott alls.. Men nu är jag redo för sängen ivf !

Godnatt mina vänner, fiender, älsklingar, såna jag inte känner och andra roliga underbara mänskor som läser min blogg ! :)

Felicia tog bild när Polisen plockade upp mig xD ↓

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0