Mopeden är som hästen, vill den inte så vill den inte !

Efter 5 dagar av non-bloggning så kan jag tillägga att min moped har kostat ännu en hundring på verkstad :) Härlig moped jag har ! Eller så inte, dom fixade variatorn på den, startmotorn & lite annat smått och gått, den funkade ca 5 minuter sen var det samma gamla moped, tomgången fungerar inte längre.. Så nu har jag fått nog med den orangea lilla mopeden vilket pappa också fått, så nu blir det en ordentlig 2-takts moped istället ! Yamahaaaaa Aerox... ♥

Min deal jag har med mamma går bara framåt, inga fler förseningar, skrev 8 i hissaprovet, och jag känner att allt annat bara går som på räls.. ! Lalalalalala mitt liv är a-w-e-s-o-m-e
20 dagar kvar till praon, och Stella, min studiehandledare har mailat till Tyresö RF, jag är nu inbokad som praktikant där vecka 46 ! ♥

Sitter just nu i min säng och bara chillar, vaknade för typ 2 timmar sen, har kollat på TVD avsnitt 1 & 2 av säsong 4 bara för att Damon är så galet snygg i denna säsong.. :D
Ska ut med Hanna ikväll, haha just nu har jag verkligen ingen lust att gå ut, min säng är jäääääättevarm och mysig :3 Min katt ligger och sover och ingen är hemma, varför stressa lixom ?

Nu ska jag börja med en ny design, ha en bra söndag ! :)
Det där va det fulaste jag någonsin gjort :)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0