Dagen kortfattad ;)

Började skolan halv 9, for dit typ 20 över 8 :) Vi hade schoolympics idag, och helt seriöst, mitt lag var så attans gulligt :') Vi var helt klart bäst ! I början tog det typ 2,5 år innan alla mina ungar kom till rätta, jag var faktiskt lite nervös över att jag skulle typ tappa bort alla ungar.. Skulle va fett pinsamt att va en dålig ledare lixom x] Men mina ungar verkade inte klaga på mig ! 
Dom små fick mig även att stå på huvudet och klänga på såna där stångar som man gör olika saker på, hahaha skitgulligt ! 
Joggade faktiskt för första gången hela rökkamaran, haha har alltid dött efter halva typ xDD Nemen nujävlar fick jag energi från nowhere och bara gasade på hela varvet och spurtade sista vägen in i mål, hehe stolt över mig själv eller något :D

For till stan med Tova & Natha efter skolan, fikade på havtorn, Natha ruschade hem efter att hon läst ngn 1D sak(......... xD) så jag & Tova strosade runt på stan lite här och var sen hem !
Har vart på lite extra matte nu ikväll, så jag borde klara provet imrrn :D

En bild på min klass får stå för dagens bild :)
Och ja, Natha jag snodde den från din blogg, orkade inte ladda upp den själv ;D

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0