Halloj Måndag !

Skola idag efter en seg och ganska kul helg :)
Började med att försova mig ett par timmar....... Sugkuk ! Aja, brummade iväg till skolan och hade två timmar matte & två timmar idrott, coopertest, love it ! Är typ död x]

Om 2 timmar ska jag fara ut, vafan ska jag göra under tiden lixom ? Kan kika på film så går tiden lite fortare ivartfall... Suttit å läst bloggar i en halvtimme nu...
Hittade ett klipp på facebook som är 15 minuter långt som jag ska kika på snart :D 

Aja, ha en fin måndagskväll ! ;) Bara 4 dagar kvar till Fredag nu mina vänner !

Räkna med bokstäver verkar ju logiskt......... ↓

Comments
Posted by: Stella

det är lättare att räkna med bokstäver ju xd
men förövrigt kände jag för att slänga iväg en fin kommentar så att hej! :D

2012-09-25 @ 20:33:20
URL: http://ssiren.blogg.se

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0